Wymiana łożyska wydłuża okres niezdolności przenośnika do pracy?

Łożyska dzielone = krótsze przestoje. Łatwy montaż i demontaż!

Dzielone łożyska baryłkowe

Wymiana standardowego łożyska w skomplikowanych zespołach i trudnodostępnych miejscach zwiększa ryzyko wypadku podczas operacji serwisowej, ale również czas i koszt pracy.

Łożyska dzielone Schaeffler eliminują konieczność wykonywania skomplikowanych czynności podczas wymiany łożyska bębna przenośnika, takich jak demontaż kół zębatych, rozprzęganie wału, silnika i innych elementów układu.

  • Wymiana łożyska bez rozprzęgania i ponownego osiowania elementów układu napędowego.

  • Bezpośrednia wymiana łożyska baryłkowego niedzielonego montowanego na tulei wciąganej w oprawie dzielonej

  • Ta sama wysokość do środka wału, co w przypadku łożyska niedzielonego z tuleją wciąganą

  • Możliwość wykorzystania istniejącej oprawy, bez konieczności modyfikacji

  • Dostępność różnych uszczelnień dzielonych

Dzielone łożysko walcowe

Zmniejsz liczbę operacji, skróć czas, zwiększ bezpieczeństwo.

  • Wymiana łożyska bez rozprzęgania i ponownego osiowania elementów układu napędowego.

  • Zamienność z większością istniejących dzielonych łożysk walcowych

  • Alternatywa dla łożysk baryłkowych montowanych na tulei wciąganej w oprawie dzielonej

  • Żeliwo sferoidalne jako standard

  • Wymiarowo kompatybilna podstawa z oprawą dzieloną dla łożyska baryłkowego

  • Dostępność różnych uszczelnień dzielonych

© Schaeffler Poland