Wymiana łożyska wydłuża okres niezdolności przenośnika do pracy?
Łożyska dzielone = krótsze przestoje. Łatwy montaż i demontaż!
Dzielone łożyska baryłkowe
Wymiana standardowego łożyska w skomplikowanych zespołach i trudnodostępnych miejscach zwiększa ryzyko wypadku podczas operacji serwisowej, ale również czas i koszt pracy.
Łożyska dzielone Schaeffler eliminują konieczność wykonywania skomplikowanych czynności podczas wymiany łożyska bębna przenośnika, takich jak demontaż kół zębatych, rozprzęganie wału, silnika i innych elementów układu.
Wymiana łożyska bez rozprzęgania i ponownego osiowania elementów układu napędowego.
Bezpośrednia wymiana łożyska baryłkowego niedzielonego montowanego na tulei wciąganej w oprawie dzielonej
Ta sama wysokość do środka wału, co w przypadku łożyska niedzielonego z tuleją wciąganą
Możliwość wykorzystania istniejącej oprawy, bez konieczności modyfikacji
Dostępność różnych uszczelnień dzielonych
Dzielone łożysko walcowe
Zmniejsz liczbę operacji, skróć czas, zwiększ bezpieczeństwo.
Wymiana łożyska bez rozprzęgania i ponownego osiowania elementów układu napędowego.
Zamienność z większością istniejących dzielonych łożysk walcowych
Alternatywa dla łożysk baryłkowych montowanych na tulei wciąganej w oprawie dzielonej
Żeliwo sferoidalne jako standard
Wymiarowo kompatybilna podstawa z oprawą dzieloną dla łożyska baryłkowego
Dostępność różnych uszczelnień dzielonych